Ye Kürküm Ye ve İşte Bizim Stilimiz 2016


2016 ilk günlerinde, 2015 sansasyonel olaylarını ve dört günlük kar tatilinin ardından  kaldığımız yerden devam ediyoruz. 
Nerde kalmıştık? Enflasyon rakamları, ekonomistlerin 2016 için finansal yorumları belki 2017 ye çıkamıycak yorumlar, dış politakada komşularla aramızdaki şeker, tuz ve gaz sorunları filan derken ülkece kafamız baya yoğun girdik yeni yılımıza....Hepimize hayırlı olsun...
Toplum olarak etrafta gelişen her türlü olaya karşı duyarlı olduğumuzdan mıdır T.V ekranlarındaki programlara da kayıtsız kalamıyoruz. Sevgili halkdaşlarım hepimiz 2015'de işte benim sitilimde neler oldu neler bitti hepiniz biliyorsunuz -ben bilmiyorum-. Nurella artık olmıycak ve Kemal Doğulu yerine başka bir silikonlu dudak modacımız Hakan Akkaya geldi vs. Nurellanın yerine de Nes geldi yani Neslihan Yargıcı. Bu gelişmeler tabiki T.V ekranları için büyük gelişme!!!
Doğrusunu isterseniz programı takip eden biri değilim denk gelip ordaki Türk kızlarımızın ağızlarını açıp gözlerini yumup birbirlerine laf dikmelerine birkaç kez şahit olmak dışında alakasız bir seyirciyim.   
Ama yok "ye kürküm ye" zamanlarından İşte Benim Stilim zamanlarına girdik dolayısıyla mahallemdeki Fatme Teyzemden, Holdinglerdeki CEOlarımıza kadar bu yarışmayı çok sevdik. Hoca akıllı adam halkı tanıyor bize verebileceği en güzel nasihat ye kürküm ye. Bizde nasihatı aldık ve bu yarışma sayesinde hem kürkü hemde birbirimizi ne kadar güzel yiyebileceğimizi görüyoruz. 
Bu yazının amacı sosyal mesaj vermek olmamalı aslında. Amacım haddimi aştı affola. Ben bu tatilde evinde bir fincan sıcak çayla değerlendirenler arasındaydım. Yine eline çayını ve kitabını almış kırmızı koltuğumda önce T.V sonra kitap moduna geçmek için oturduğum bir anda kitap sarmamışken kumandayı almışken şöyle zap-pingin doruklarındayken TV-8 de durdum. Durmamak elimde değildi. Birbirinden sıfır beden hatunlar ,yürüyüşler ,tasarımlar her şey pembe modunda. T.V koltuğunun en çok sevdiği programda bu galiba. Zira bu programa gelince daha bir yayıldı kanepe. Program başlar başlamaz İvana, Hakan ve Uğurkan güzel yürüyüşleriyle ve sözüm ona jüri duruşlarıyla şöyle bir selamladılar. Ama son jüriyi görünce çok şaşırdım . O da ne benim çocukluk yıllarımın tarz modacısı Neslihan Yargıcı Hani şu Bum Bum şarkısındaki çocukları giydiren kadın. Neyse Nesi gördüm ya birden 90'lardaki çocukluk anılarımdan biri daha beynimdeki güzel yerinden oynadı.
Nes'in kendine göre bir tarzı var ve magazinden uzak durdu ama İşte Benim Stilimle birlikte şimdi Mahallemizin tam ortasına düştü. Kendini okadar kolladı hep gözlerden uzak yaşadı ama şimdi ne olacak yoksa oda Nurella gibi sebastiyanlaştırılıp halkın eline mi verilecek. Bekleyip göreceğiz ama ben yinede burdan sevgili akademisyen hocalarımıza bir sosyal mesaj vermek istiyorum....
Sanat tasarım fakültelerinde Moda tasarım eğitimi veren Üniversitelerdeki akademisyen hocalarımızı da bu yarışmada jüri üyesi olarak görmek isterdim ama bu gidişle yarışmacı olarak görürüz. Hakan Akkaya herhangi bir tasarım yarışmasında jüri üyesi olabiliyorsa herhangi bir Üniversitede herhangi bir akademisyenin de jüri üyesi olarak görmek isterdik.
Sanat fakültelerinde birbirinizin altını oyacağınıza adam yetiştireydiniz şu anda o kürkü siz giyecektiniz sevgili hocalarım!! Sonra vay bu Kemal Doğulu Hakan Akkaya neden gelip Üniversite öğrencilerinin katıldığı yerel yarışmalarda jüri üyesi oluyor diye diye sayıklayıp gidersiniz canım hocamlarım....


Bu şarkımızda size gelsin



Mutlu bir yıl olsun hepimize....https://www.youtube.com/watch?v=UFhRPj_R-pg 

Yorumlar